Ett minne blott...




Såhär såg det ut på vår balkong för en tid sedan.
Jag har i tre år försökt att lyckas med en odling på balkongen. Första året vissnade blommorna för de fick lite dåligt med vatten. De senaste två åren har de druknat av allt regn. Suck.

Jag vet inte riktigt hur jag ska få bukt med detta problem. Men jag har ju en tid på mig att fundera. Sisådär en nio månader, då börjar det väl bli planteringstid igen. Jag får nog helt enkelt fråga efter det tåligaste de har!


Denna oreanga sak växte dock helt på egen hand vid parkeringen.



Nu kanske ni undrar varför jag roar mig med att knäppa kort på blommor? Det är så att jag är lite sugen på en tatuering, en lite större sak i färg på ryggen. Därför knäpper jag kort på allt jag stöter på som jag tycker är fint. Det blir en del kort!

Over and out.

Ikväll ska jag somna tidigt, så kanske min första tanken imorgon bitti inte blir den vanliga:
-Åhhhh, på lördag ska jag ha sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0