Feelgood

imorse var det inge kul att vakna. eller det var nog snarare lunch när vi klev upp. men efter fyra alvedon och en pizza var jag människa igen, eller nästan iaf.

gårdagen spenderades med vänner på koriander. väldigt bra kväll.

nu sitter pojkarna i vardagrummet och tittar på fotboll. jag tror det är dagens tredje match. 22 killar som jagar en boll. eller, ja det är väl 20 av de som ränner runt. fotboll är betydligt tråkigare än hockey, men fotbollskillarna brukar vara betydligt snyggare. så det går väl jämt ut antar jag.

min eftermiddag har spenderats framför bästa fellgood serien gilmore girls. halva första säsongen är genomtittad...



Luke är min favorit. Han är så härligt "grumpy"
nog med detta, dags för ett nytt avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jag har tittat igenom säsong ett och nu nästan hela 2. Jag är ett sant Gilmore Girlsfan. Men Jess är min favorit!

2009-08-30 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0