domen

jag kom inte så långt på mitt frenetiska tandborstande.

det blir till att infinna sig två gånger till hos tandis för att laga hål. suck.

sist jag var och lagade hål hade min tandläkare skaffat sig en ny favoritborr. den snurrade ganska långsamt och lät nåt så fruktansvärt. hela jag vibrerade. jag tycker egentligen inte att det gör speciellt ont när de borrar och grejjar i munnen. jag är också för tuff för att ta bedövning.
däremot skulle jag gärna ta emot bedövning i öronen. jag gillar inte hur all high-tech utrustning som hon stoppar in i käften på mig låter. undra om hon kan sätta en spruta i örat nästa gång så kanske jag till och med kan ta en tupplur?!

dagens lögn var:
- sköljer du med flour varje dag?
-JA!
-använder du tandtråd ordentligt? helst varje dag?
-ja, nästan.

undra om hon gick på den? jag är tveksam...

näe, skärpning hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0