hejja pappa!

idag håller jag tummarna för pappa som vid det här laget förmodligen har intagit älgpasset.

det är helt omöjligt för mig att förstå hur man kan sitta och vänta på någon en hel dag.
en hel vecka.
vänta på någon som man inte ens vet om den kommer eller inte.
men det kanske är det som är charmen, vad vet jag.

hallå älgen! vart är du?



detta ställe besökte jag och hjälten min igår:


Resultat?
3 fel! hugaligen

nu ska jag ta reda på om stoppljus är detsamma som bromsljus (någon som vet?) för dessa fungerar tydligen inte.

i övrigt vet jag numera att det finns något på bilen som heter krängningshämmare, och min sådan mår mindre bra.

det tredje felet var rost på något som liknade en hyllkonsol. fram med svetsen budade beskitningskillen.


tänk vilken tur att jag har en pappa som både kan svetsa och laga bilar!
-hejja pappa!-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0