idétorka.

jag har aldrig varit någon kock. kommer aldrig bli heller.
just nu är det tråkigare än vanligt att laga mat.
det tar ju sån tid! och blir inte alltid gott!

därför har de senaste middagarna bestått av bärsmoothie eller avokado m. creme fraise och räkor.
snabbt och gott, men kanske inte så mättande.

om jag var rik skulle jag ha en egen kock. gärna fick denne agera som personlig tränare också!
jag har nämligen inte bara dålig fantasi vad gäller mat, utan också lite dåligt med självdiciplin.

idag har jag dock en jogging-dejt. det är bra för bristen på diciplin, det är lite svårare att skippa träningen om man är två.

ett problem kvarstår dock. vadfan ska jag äta idag?

suck.

                                        
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0