ikväll


det är hockey i LLA ikväll.

frågan är vilket lag man borde hålla på?

jag är inne på detroit. varför?

1. Zäta är snygg och har en skön tjej
2. då behöver jag inte känna att jag sviker brynäs
3. har de flugit över hela atlanten för att komma hit kan de väl få vinna också?

men å andra sidan
1. jag kommer ju se inte hur snygg zäta är eftersom han är rejält inpackad i både galler och     
    en massa skydd (ur denna synpunkt är fotboll betydligt bättre!)
2. färjestad har snyggare matchställ
3. jag är ju faktiskt karlstadbo nu och borde kanske stötta min nya hemstad lite?

men de flesta i hallen kommer ju antagligen stötta färjestad.
så jag känner att detroit behöver mig!
sen är det ju lite kul att vara tvärtemot alla andra. eller hur?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0