med nya ögon...

Oj Oj Oj, vad bra jag ser!

idag var jag och hämtade ut mina nya brillor.
blev alldeles vimmelkantig för jag såg så bra. jag är ju nästan halvblind har jag konstaterat.
jag är dock inte helt övertygad att jag valde rätt bågar. just nu känns de lite för mesiga.
och mesigt är inte min grejj.
men det är kanske lite vanesak också.

nu inviger jag mina nya ögon i tv-värden. min favoritkille är i rutan:


simon. vilken härligt prick!

och för att inte tala om...


pooter. 

en hund skulle man ha...

 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur ser dom ut dååååå?

Det är i sådana här situationer man tar kort och lägger ut!

plus, jag väntar också på kort från lägenheten. Komigen nurå sego!! :P

2009-09-15 @ 08:16:59
URL: http://feliciaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0