bambi på hal is

efter lite knepig huvudräkning konstaterade jag att det var åtta år sedan jag stod på ett par skridskor. det märktes ganska väl idag när jag stapplade fram (hur var det förresten man gjorde för att åka baklänges?) på mariebergsviken. men det var ganska kul, iallafall när det var över.

min skridsko karriär peakade nog i sexan då vi titt som tätt åkte skidkor på gympan. jag åkte framåt och bakåt, kunde trampa över och göra såna där tvärnitar (hockey-stopp?). idag såg jag ut som bambi på hal is, eller som om jag hade skitit på mig.
fast jag ramlade inte en enda gång. alltid något!

näe, det ska bli bättring med skridskoåkningen. på lördag siktar jag på revansch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0