Crash Boom Bang!


Så lät det på Hammaröleden tidigare idag när jag krockade. Eller rättare sagt, en annan bil krockade med mig.
Men det gick bra, jag är hel och ren och bilen mår förhållandevis bra. Detta med tanke på att incidenten skedde mellan

 Min seat ibiza   och en Volvo XC70:  

Behöver jag nämna att det var min lilla ibiza som blev mest illa tilltygad? David vs. Goliat.

På måndag får bilen åka till verkstaden och få diagnos, så får vi se vad som händer. Men eftersom det inte var mitt fel blir det inte jag som får betala för kalaset, puh!

Men jag blev lite skakis och var aningen disträ resten av dagen på jobbet.
Nu ska jag hålla mig borta från vägarna resten av dagen!
Kvällen spenderas i soffan med film och popcorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0