full fart framåt!

Nu är nya skor inhandlade!



Fina asics, det är jag och Stefan Holm som joggar runt i såna (och kanske nån till). Stefan Holm sparkar förrsten numera boll i sambons favoritlag ÖDIK. Men det går inge vidare för dem, trots att de ibland har förstärkning i form av Patrick Ekwall. Det är inte alla tv-profiler som åker till Värmland för att förlora i div VII!

Snart får vi besök och då ska vi äta nybakade choklad och hasselnötskakor och dricka mjölk. Mjölk blir man stark av, och får bra tänder. Jag har hinkat mjölk ända sen jag var liten och ändå är det alltid något som inte står rätt till i munnen när jag är hos tandläkaren, fusk!

Nu har jag inte tid med detta längre. Damerna hoppar höjdhoppsfinal och snart tar Bolt ett till guld och sätter nytt världsrekord. Friidrotts-VM, det är grejjer det!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hanna, jag kräver lite bilder på hur ni bor och hur du ser ut nuförtiden!!

Kram

2009-08-20 @ 21:54:30
URL: http://feliciaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0