Jag = frisk & svettig!

Idag var jag tillbaka på friskis efter att vi pausat ett tag från varandra.
Eller, okej då, jag har pausat från friskis.
Idag testade jag stations jympa (cirkelträning) för första gången. Riktigt roligt. Och jobbigt.



På gympan ska man kniiiiipa med stjäääärteeen, annars kommer Susanne Lanefelt med pekpinnen!

Men jag kan inte låta bli att bli lite arg över alla tanter som fuskar. Och alla gubbar som ska springa som idioter bara för att få springa om folk. Men det är bra att jag blir arg för då tar jag i mer. Träningsverk imorgon? Förhoppningsvis!
Imorgon blir det inte friskis utan då bär det av till spåret igen där jag och min running-buddy masar oss runt ett par, tre gånger i veckan. För mig som aldrig sprungit tidigare ser jag det som en bedrift att bara ta på sig joggingskor!

Jag är helt övertygad om att det börjar bli höst nu också. Just nu känns det inget vidare. Tur att det blir fina färger på träden iaf. Det gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0