Let´s pray!

Come, let´s pray for the weekend, babe
nanana nana nana nanana
Come, make your claim for a better day
nanana nana nana nanana

Löjligt glad blev jag över dessa rader alldeles nyss. Om ni inte börjat nynna på The Arks bästa låt tycker jag att ni ska ta och ladda ner den, höja volymen och digga. Då kommer ni också nynna snart :)
Jag och Darling var ute och gick när spellistan nådde fram till denna låt. Detta resulterade i ett brett leende, några glada skutt och spontandans. Men jag fick ett ont öga från mitt promenadsällskap, som skämdes över mitt känslo-utbrott så jag sinnade mig. Men i huvudet dansade jag fortfarande!

Egenligen skulle det blivit spinning idag, men en spontan lägenhetsvisning satte stopp för detta. Väldigt mysig lägenhet, bra läge. Men en ganska skaplig prislapp och lite att göra i köket. Vi får suga lite på det...

Avslutar med en bild från en kvällspromenad längs klarälven. Karlstad är bra fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0