Snart är det fredagsmys!

Idag är det fredag. Hurra!
Som en god medarbetare har jag tagit med fredagsfika till jobbet idag. På mitt jobb behöver man inte ha prestationsångest för bakresultatet. Jag har nog aldrig sett en matlåda eller kakburk som inte blivit uppäten. Hugriga grabbar (de bli lite ledsna om jag kallar dem gubbar). Ja, jag är faktiskt det enda kvinnliga inslaget på min arbetsplats. Men det går alldeles utmärkt det med. Visst, det blir inte så mycket snack och nya skor eller gardiner, men det är faktiskt skönt att det inte är så mycket krusiduller.

Felicia, som numera bor alldeles för långt bort har ställt krav (!) på bilder på mig och mitt bohag här i Karlstad. Jag ska göra mitt bästa för att göra henne nöjd. Men tillsvidare får min saknade holländska vän nöja sig med en bild på en morgontrött, frusen värmlänning i det fantastiska plagget varseljackan!



Idag har jag förrseten hittat min brynäströja i garderoben som genast åkte på. Tänkte att det kanske är bäst att använda den när det inte är hockeysäsong, Brynäs-Färjestad brukar alltför sällan sluta bra, vilket de flesta inte är sena att påpeka!

Nu är det snart dags för dagens höjdpunkt. Frukost och macka med MESSMÖR! Hallelulja!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det kan aldrig vara för långt bort för mig att ställa krav. Det är min rättighet!

2009-08-21 @ 09:20:52
URL: http://feliciaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0