princess

just nu är jag facinerad. för en gångs skull är det roligt att stå och glo i speglen.
igår spenderade jag flera timmar hos duktigaste frisören johanna som trollade med mitt hår så det nu går ända ner till tuttarna.
det är mycket som känns ovant (jag har varit mer eller mindre korthårig sen jag var 10år), så igår hade jag lite svårt att sova eftersom jag trasslade in mig i allt hår. vi får se om jag fått in tekniken lite bättre nu inatt.

helgen kommer nog spenderas till att göra roliga frisyrer. yeah!


jag ska göra en ansats till att lyckas med denna coola frippa till helgen kalas...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Då tar man kort och lägger ut!

2009-12-04 @ 18:20:26
Postat av: Frida

Haaa kuul med långt hår, få seee!

När skulle ni komma hem till valbo? Blev det i mellandagarna eller? Kram

2009-12-08 @ 11:24:05
Postat av: Hanna

jaja, jag ska lägga ut ett kort!

Frida: vi kommer faktiskt hem till helgen, med johans föräldrar. kommer fre em och stannar till söndag.

sen blir det valbo igen på annandagen fram till dan innan nyår.

kram

2009-12-08 @ 21:26:49
Postat av: Frida

Myyysigt!

Då måste vi ju försöka ses lite :)

2009-12-09 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0