vin, snor och lussebullar

det är så jag skulle sammanfatta min helg.

våran numera årliga glöggfest gick av stapeln i fredags. nära och kära, julgodis, glögg och julklappsbyte. det kan inte bli annat än bra.

mindre bra var det dock dagen efter. en skvätt bakfylla, men mest en stor skvätt snor.
jag hade misstänkte det i förväg eftersom jag började nysa häromdagen, vilket sällan är ett bra tecken.
men den bestående frågan är:
-varifrån kommer allt snor? det tar ju aldrig slut! och vad består snor av? fast egentligen vill jag nog inte veta...
prisa gud för nässprayen!

idag var det julbak och skyltsöndag. nu har vi närmare bestämt 56 nybakade lussebullar i påsar på diskbänken. plus en påse med knäck, och jag hoppas att mina tänder kommer överleva dessa eftersom jag råkade koka dem lite för länge :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0