många koppar blev det

nu är det snart dags att dra sig hemåt.
och som jag misstänkte blev det en hel del varma drycker idag.
tror att jag hinkade i mig 3 koppar varm choklad, 2 chocofee (hälften kaffe hälften varm choklad) och sen när ögonlocken blev tunga bytte jag till kaffe.
jag har suttit inne på kontoret idag och där kan man testa alla möjliga flashiga kaffevarianter. men imorgon huserar jag i byggbaracken igen och då kommer kaffet från den gamla hederliga kaffebryggaren. kanske inte så upphetsande, men man vet vad man får! och med lite tur kanske det blir fredagsmys också!



i eftermiddag är det packa resväskan som gäller.
det kan vara ganska roligt när man irrar runt, provar kläder och är allmänt förväntasfull.
tråkigt bara att man måste packa upp den där jävla väskan när man kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0