fan ta pensionärerna!

budgivning idag, igen.
återigen är det de rika pensionärerna som köper lägenheterna som vi vill ha.
de säljer villan med en hejdundrande vinst och flyttar in till stan.
gahh!
tålamod är inte min starka sida och jag tror dessvärre det är en viktig ingrediens i att leta lägenhet.

funderade lite över hur mycket jag kan tänka mig casha ut för att bo och insåg att jag inte har full koll på mina pengar, så i sann "lyxfällan anda" gjorde jag en djupdykning i kontoutdragen.


miniräknare och internetdosa fram.

slutsats:
- snart vill csn ha tillbaka sina pengar. huh! 
- konstigt vad mycket pengar man kan lägga på mat fast hushållet bara har två munnar att mätta
- inte konstigt att folk går ut facket!
- hemtelefonen verkar endast fungera till mamma & pappa och mormor :)

men nu har jag koll!

hemnet nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0