jag skulle...

faaan!
jag sträckte mig efter mobilen för att ta ett kort på mitt seneste fynd, som skulle synas precis här. fyndet är ett kakfat med smidesfot och lila glas som inhandlades i helgen, för 25 kronor på second hand.
men...
i farten hällde jag ut ett fullt vattenglas över mig. så nu det blir ingen bild. istället det blir till att torka upp och byta kläder. jag som precis hade bytt om till träningskläderna. suck.
har ni förresten tänkt på att det helt plötsligt blir väldigt mycket vatten när det rinner ut på bordet och golvet? det har jag!

men man ska ju se positivt på saker och ting så därför säger jag:
vilken tur att jag inte hällde vattnet på datorn som stod en decimeter från glaset. puh.
tur också att vi nyss köpt hushållspapper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0