min sambo som tomte?

för att visa sin sanna supporteranda har min kära sambo bestämt sig för att stötta djurgården ytterligare genom att ha slutspelsskägg.

jag har absolut ingen emot skägg, snarare tväremot, men jag är ett fan av fyra-fem dagars stubben. nu har slutspelet pågått i tolv dagar och på min karl, som har en rejäl skäggtillväxt har skägget numera övergått till ett "mjukt" stadie.

i värsta fall, om djurgården går till final och avgöradet blir i den sjunde och sista matchen, kommer den spelas den 26e april. det är fyra veckor och en dag dit.

om detta skulle bli verklighet är saken klar. jag kommer då vara sambo med ett tomteskägg, eller en zz top medlem...




nja, jag vet inte jag darling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0