nostalgi

nu vill jag hava falukorv på denna sköna dag, ja det ska vara falukorv av allra bästa slag. ja, den ska vara himla god och flera meter lång och fara sen till bullerbyn med munterlek och sång.

jag myser i soffan och tittar på alla vi barn i bullerbyn. jag har bestämt mig för att nästa år ska jag önska mig massa härliga astrid lindgren filmer i julklapp. nu gäller det bara att komma ihåg att jag ska önska mig det.




det har varit tv-spels nostalgi i jul också. av darling fick jag super mario till wii. hela familjen har suttit och spelat och stojat. (men jag var bäst)



nu ska nyårsfrisyren förberedas. tvätt och inpackning. sen åker locktången fram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0