på önskelistan

hemma på kylskåpet sitter en önskelista inför jul. ja, som småbarn spaltar vi upp vad vi önskar oss och vad vi har tänkt oss att köpa till släkt och vänner.

darlings lista var ganska välfylld, medans min nästintill gapade tom. jag börjar förmodligen bli vuxen nog för att skippa julklapparna nu. jag älskar att köpa paket till andra, men jag tycker inte att jag behöver så mycket själv.
i slutändan bli det nästan att man byter pengar med varandra.

men min tomma lista gav mig en utmärkt idé. jag gick ut med mobilen i högsta hugg och började MMSa (eftersom darling vid samma tillfälle var ute på julklappsjakt)

såhär kunde det se ut
Bild:

Text: mössa 99 kr JC

eller
Bild:

Text: lila skjorta, veromoda, 259kr, xl

och så fortsatte det. fan vilket bra idé!

så nu får vi se vad tomten kommer med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0