ohhh

jag har just konstaterat att det är kanelbullens dag idag!

men nåt bak blir det inte för min del. det var myskväll hemma med en kompis igår, och det blev ett glas vin, eller två, och nån öl. ja, ni fattar... så jag är inte på topp idag. 

men eftersom att konsum bara ligger två kvarter bort ska det nog kunna bli en bulle ändå idag! oh, nej det är ju tamefanemej närmare till bageriet! men undra om de har öppet på en söndag? men det måste väl bara deras plikt att ha öppet på kanelbullens dag?!

såg förrsten reklam för coop, man kunde handla på internet för att sedan få varorna hemkörda. så det kanske till och med går att klicka hem en kanelbulle här och nu?

näe, nu blev det för många alternativ för min trötta skalle! suck



Kommentarer
Postat av: Johanna

Huvudsaken du får äta kanelbullar idag! Jag har i frysen som jag tänkte äta senare, men mitt problem är att jag skulle vilja dricka mjölk eller kaffe till och min mjölk är slut. Ska jag palla gå till affären?

Suck.

2009-10-04 @ 14:55:13
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0