usch, fy och blä

jag var lite trött och grinig när jag kom hem igår och det blev inte bättre av det som mötte mig vid dörren.
utanför dörren står en utrustning för källsortering.
jag som trodde jag undkommit detta i och med min 35 mil långa flytt!
näe, nu ska Karlstad göra biogas av matresterna.

suck.

hade detta uppenbarat sig en annan dag kanske jag hade varit positiv till detta miljöinitiativ, men igår såg jag bara problemen.
en rinnande illaluktande påse med äckel vill jag inte ha i mitt hem. jag har dessutom inte plats för den i skåpet. på sommaren blir det fluginvasion i soptunnan och det luktar apa. på vintern fryser påsarna fast i soptunnan.

näe, jag e int bitter!

Karlstad Energi var dock mycket givmilda och bjöd på en slaskrensare som matchade påshållaren, tusen TACK!


Fuck it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0