hur e de möjligt?


igår kväll utförde jag som vanligt en av mina bästa rutiner, nämligen att plocka fram kläder dagen innan.
som mamma gjorde när man var liten.

så jag packade upp ett par strupbyxor modell tjockare som inhandlades för någon vecka sen.
vecklade ut dessa och funderade sedan länge på hur detta skulle gå till.



detta är alltså en strumpbyxa. i storlek LARGE.

du kan ju ta en titt på en vanlig penna så kanske du förstår migg problem.

omkretsen på stumpbyorna upptill är 26cm. Min midja är inte 26 cm.
Letade fram ett par ingådda thights istället.

Som tur är är det ju fredag idag, vilket gör att man kan ta problemen med en klackspark.

tacos ikväll. me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0