mer tid på arslet än på fötterna

en av killarna hade stegräknare på sig på jobbet idag. det fick mig att börja tänka efter lite på hur mycket jag traskar på en dag och genast blev jag lite mörkrädd. det blir alldeles för många timmar på arslet framför datorn på jobbet.

att lägga sig i soffan en stund när man kommer hem är ju underbart, dessvärre brukar jag gå in i ett zombie-stadie då och aldrig riktigt vakna till liv igen. men nu ska jag i alla fall göra en tillfällig attack. joggingskorna på, ipoden i öronen och lite jävlar anamma. nu kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra!

Träna på, så kommer jag och hämtar upp dig nästa år inför Stockholm Marathon.

Fint?

2010-08-19 @ 10:03:03
URL: http://feliciaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0