förmiddagen i bilder

fyra dagar i veckan kliver jag upp kl 05.10. idag var det sovmorgon till nio.
men strax efter halv åtta ringer jobbtelefonen. lika bra att gå upp.















flygbiljetter bokades till hamburg. jag och mammsen ska till deutschland och äta wienerschnitzel och dricka vin :)


sedan var det besök hos kiropraktorn som fick bryta och dra ganska rejält för att räta ut mig efter min "mark-syn" förra veckan.



men sen blev det bättre. jag blev lite fattigare, men mycket gladare. flera fynd gjordes på stan.


min pärla "rune" börjar se lite sliten ut, dags för tvätt? eller kan jag beställa en regnskur?


nu är det tvättstugan och en vända till konsum som gäller. måttligt upphetsande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0