Kommer jag vakna imorgon?

jag har två mobiltelefoner, en privat och en jobbtelefon. lite bökigt och omständligt, men ändå skönt att ha möjligheten att stänga av jobbet.

nu krånglar dock alarmet på båda två. iphonen fick ju krupp vid nyår, vilket fick många iphone användare att ta sig lite sovmorgon första arbetsdagen efter nyår. jaja tänkte jag, jag har ju en till telefon så det löser ju sig ändå. men nu vill xperian inte heller väcka mig som den borde. det blir bara svart när jag försöker komma åt alarmfunktionen. som tur är så har man ju någon slags väckarklocka i skallen som gjorde att jag trots allt vaknade i tid imorse. men jag vågar inte riktigt lita på den så jag får nog ta och få en av telefonerna att funka...


eller så får man skaffa sig en gammal herderlig väckarklocka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0